ا

  • ابطحی، معصومه السادات ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]

  • اثنی عشری، انسیه مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • احمدی پارسا، کبری تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • ادیب، یوسف ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]

  • ایرانمنش، علی اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

  • اسعدزاده، پری‌ناز تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

  • اصلانیان راد، عرفان مرور سیستماتیک کاربست وب‌کوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]

  • اعتمادی زاده، هدایت الله بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

  • اکرامی، محمود رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]

  • امانی، حسین تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • انصاری مقدم، فریبا بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

ب

  • بارخدا، سید جمال تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

پ

  • پروین، احسان بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

ت

  • ترابی، سید سعید تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • تهرانیان، ابوالفضل اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

ج

  • جامه بزرگ، زهرا ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

  • جعفری، اصغر رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

  • جعفرخانی، فاطمه تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

  • جعفرخانی، فاطمه تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

ح

  • حاتمی، جواد بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

  • حیدری، زهرا فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

  • حیدری، محمدرضا تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]

خ

  • خادمی، سولماز مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • خادمیان وامرزانی، هانیه تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • خورسندی طاسکوه، علی ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

ر

  • رجایی، فرشته تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

  • رضایی راد، مجتبی تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

  • روشنیان رامین، محسن مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]

  • زعیم زاده، سیدمهدی رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

  • زمانی، سعید بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

  • زمانی، منیره واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]

س

  • ساجدی فر، یوسف ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]

  • سامیر، حبیب مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]

  • سبزی پور، امیر تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • سپیدنامه، بهروز بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

  • سراجی، فرهاد بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

  • سرمدی، محمدرضا رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]

ش

  • شادی، صدیقه مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • شاهورانی سمنانی، احمد اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

ص

  • صالحی، مهدی تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

ض

  • ضابط، حسن تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

ط

  • طالب، زهرا فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

  • طالبی، بهنام ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]

  • طالبی، سوسن تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

  • طلایی، ابراهیم بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

ظ

  • ظهریبان حصاری، علیرضا رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]

ع

  • عباس پور، عباس بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]

  • عجم، علی اکبر تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

  • عسگری، امیر ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

  • عسگری مطیع، علی اکبر بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

ف

  • فاضلی، حسن بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

  • فرخی، نور علی بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]

  • فرخ نیا، محمدرضا بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

  • فردانش، هاشم تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • فردانش، هاشم تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

ق

  • قادری، مصطفی مرور سیستماتیک کاربست وب‌کوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]

  • قادریان، گلاویژ تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • قلخانی، معصومه بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

ک

  • کوثری، مجید مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

گ

  • گلزاری، زینب فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

  • گوهری اصل، احمد اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

م

  • مبارکی کلیانی، یاشار بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]

  • محمدی، مهدی مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • محمدحسنی، نسرین تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • مرادی، آرا تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

  • مرادی، رحیم واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]

  • مردی، راضیه تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

  • مطلبی نژاد، علیرضا تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • مقامی، حمید رضا تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

  • مهدوی نسب، یوسف تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • مومنی، حسن بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • نیلی، محمد رضا تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

  • نورانی زاده، حدیث مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

و

  • واحدی، مهدی تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]

ی

  • یزدانی، زهرا تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

login